Dj nejen na svatbu Brno + jižní a severní Morava - Pavel ADAM

Často kladené otázky

Často kladené otázky 

Zde najdete odpovědi na otázky, které snoubenci s DJ nejčastěji řeší.                                                                                              Pokud vám nějaká odpověď chybí, můžete mě kontaktovat přímo.                                                                                                     

Proč mít na svatbě , rodinné oslavě, firemní akci DJe?                                                                                                                       Protože bez něj by byla  nuda! :-) Dobrý DJ ví, kdy pustit jakou píseň, dokáže odhadnout publikum, zvolí správnou hudbu k dané situaci atd. Zároveň dokáže připravit a odmoderovat  hry, pobavit hosty nebo zabavit děti. V neposlední řadě zajišťuje perfektní ozvučení jak při obřadu, tak při odpolední či večerní oslavě. 

Co kdybychom si  prostě pouštěli písničky třeba ze Spotify?                                                                                        Samozřejmě je to možné, jen buďte připraveni na to, že se bude míjet hraná hudba s aktuální náladou vašich hostů - hosté budou například naladěni na pořádné taneční pecky a vám přitom budou zrovna hrát ploužáky, či naopak. Pak se nabízí druhá možnost - určit někoho z hostů, aby se o pouštěný playlist tak trochu staral - ale věřte, že si pak vaši svatbu , oslavu, party vůbec neužije, přiděláte mu starosti a stejně to nebude nikdy ono. Kromě toho budete muset řešit i technické vybavení (a není nic horšího, než když na svatbě, nebo oslavě,  bude chrastit nějaký nekvalitní repráček).                                                                                                Profi DJe na svatbu vám opravdu doporučuji - rozhodně to nebude ta nejdražší položka ve vašem rozpočtu (viz článek Kolik stojí DJ na svatbu), zato je to během dne velmi důležitá osoba. Vaši hosté si - co se týče hudby a zábavy - zaslouží profesionální péči.

Jakou hudbu na svatbách, oslavách hrajete?                                                                                                                                      Styl vždy závisí na naší domluvě, obvykle jsou to "hitovky", tj. ty největší a prověřené hity od 60. let až po současnost, které většina hostů bude znát. Každá svatba a rodinná oslava je samozřejmě jiná, jsou tam jiní hosté, věkové složení atd. Konkrétní písně vybírám vždy až na místě dle situace. Ze zkušeností již vím, co, kdy a kde na koho funguje, kdy pustit rychlejší a kdy pomalejší píseň. Od toho ostatně DJ na svatbě máte :-) Na naší schůzce se vás také zeptám, jaké interprety či styly máte rádi (ty tam zařadím více) a naopak ty, které rádi nemáte (ty si zařadím na černou listinu).

Hrajete písničky  na přání?                                                                                                                                                     Samozřejmě ano! Během celého dne si mohou hosté chodit pro písně na přání buď přímo ke mně a nebo si mohou svá přání psát na speciální karty, které vozím s sebou.

Hrajete na svatbě, rodinné oslavě  písně pro děti?

Ano a nejen to - pokud je na svatbě více dětí a hodí se to, mám pro děti připraven cca půlhodinový set písní přímo pro ně.

Hrajete na svatbě techno?

Na svatbě mají podle mě hrát hity, které lidé znají. Hudba tam má být pro všechny věkové kategorie. Techno a podobné styly tam podle mě nepatří, ale pokud je to výhradné přání nemám s tím problém.

Hrajete na svatbě, rodinné oslavě polku, valčíky, lidovky?

Ano, pokud si to situace nebo hosté žádají, určitě  zaznít set těchto písní.

Postaráte se nám i o zábavu? Odmoderujete naši tombolu?

Ano, velmi rád pro vás připravím i osvědčené svatební hry, jako je například svatební kvíz pro novomanžele ("zvedání bot"), vyhlásím důležité okamžiky svatby (krájení dortu, první tanec, hod kyticí) či odmoderuji losování vaší zábavné tomboly. Pokud budou mít připravenou nějakou zábavu vaši svědci či přítelé, rád jim s tím jakkoliv pomůžu. Kromě toho mám připravené a odladěné i méně tradiční svatební hry, jako například filmový kvíz, který je velmi oblíbený a mohou se do něj zapojit úplně všichni hosté. Vše je na naší dohodě a zároveň v ceně balíčku. To samé platí i pro rodinné oslavy a dětské akce.

Co od nás potřebujete  zajistit?

Na místě od vás potřebuji připavit jen stolek s blízkou zásuvkou na 230 V, vše ostatní si zařizuji naprosto sám, nevyžaduji žádnou pomoc s nošením techniky a prostě se nemusíte ve váš velký den o nic starat, jen si to pořádně užít. Na svatby dorážím vždy alespoň s hodinovým předstihem, abych vše potřebné připravil, nastěhoval a doladil (vždy se snažím, aby technika co nejméně vadila - jak fyzicky, tak esteticky).

Jaké budete oblečeni?                                                                                                                                                              Samozřejmostí je pro mě formální oblečení (slušné kalhoty, košile) a to po celý den i večer.                                                                 

Na jak dlouho Dj objednat                                                                                                                                                                  To To je velmi individuální a rád to proberu na společné osobní  schůzce.Co se týče začátku, svatby tak pokud potřebujete ozvučit obřad, pak je to jasné.Jinak je standartní objednat Dj buď na hostinu ( pokud chcete mít u ní pěknou podkreslenou hudbu ), nebo po hostině. Obvykle si mě klienti objednávají na 16:00 hodinu, ale je to hodně individuální. U  rodinných oslav a dětských akcí, záleží jen na Vás, kdy chcete začít. Většinou je to  rovněž 16.00 až 17:00 hodina .                                              Plánovaný konec je také hodně individuální, pokud jsou na svatbě, rodinné oslavě děti o které je nutné se večer postarat, nebo hosté když se brzy unaví, může být ukončení zábavy i dříve, obvykle však kolem půlnosci, nebo max k 01:00 hodině.                Taneční veselí v hojnějším počtu běžně končí mezi 1:00-2:00 hodinou. Pak již zůstává obvykle už jen pár jedinců, pařmenů. ...  Mrkněte pro inspiraci také na můj vzorový harmonogram pro svatby s DJ.

Kdy DJ na svatbu objednat?

Rozhodně co nejdříve! Drtivá většina svateb je plánovaná na nějakou letní sobotu a těch není mnoho. Rezervace na tyto termíny mám i rok dopředu, proto s rezervací vašeho termínu neotálejte.

Jak probíhá předsvatební schůzka? Co si máme připravit a přinést?

Na naší schůzku nemusíte připravovat ani nosit vůbec nic. Schůzka je od toho, abychom se jednak lépe poznali (snažím se, abych pak na svatbě byl spíše jako jeden z vašich hostů, než nějaký "cizí element") a abychom se alespoň rámcově dohodli na tom, co vše ode mě budete na svatbě požadovat. Veškerou administrativu, zálohy atd. vyřešíme v klidu na dálku po schůzce a detaily svatby (podrobnější harmonogram nebo píseň na první tanec) doladíme klidně až v týdnu před svatbou.

Jak je to s placením? Požadujete nějakou zálohu?

Nejprve se s vámi sejdu na schůzce, abychom se poznali. Ta je zcela nezávazná. Až po setkání se můžete rozhodnout, zda máte o mé služby zájem. Pokud ano, za závaznou rezervaci termínu požaduji zálohu ve výši 1000 Kč platbou na účet. Zbytek dohodnouté částky doplatíte hotově  až v  den vaší svatby, nebo formou platebního příkazu, který Vám po svatbě zašlu.

Najdeme na vás nějaké recenze? Můžeme vás někde vidět?

Ano, recenze na mě najdete na mých stránkách, nebo mě najdete i na Instagramu, nebo Facebooku  a  a Wa
Pokud budete mít štěstí, můžete mě vidět v akci na svatbě nebo oslavě vašich přátel především na Mladoboleslavsku. Veřejně akce bohužel nepořádám, jelikož se zaměřuji výhradně na svatby a oslavy, tedy soukromé akce. Osobně se s vámi samozřejmě rád setkám na předsvatební schůzce.

Máme otázku, která zde není zodpovězena.

Velmi rád vaše dotazy zodpovím, neváhejte mě kontaktovat .

Pavel ADAM Dj /  pavel.adam.pa@gmail.com